I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 9, 2009

bayangkan anda terjatuh drpd bangunan??

JATUH BANGUNAN...

Suatu pagi seorang wanita sedang menikmati keindahan alam dari beranda rumahnya di tingkat 80. tiba-tiba tanpa disengajakan dia tergelincir lalu terjatuh. Sampai di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita: Terima kasih kerana menolong saya…

Lelaki Inggeris : Tak mengapa tapi awak harus membalas budi saya.

Wanita: Bagaimana?

Lelaki Inggeris : Tidur dengan saya…

Wanita : Tak mahu. Kau ingat aku ni pelacur ye..

Lelaki Inggeris : Baiklah.

Lelaki Inggeris pun melepaskan semula wanita itu. Di tingkat 60, seorang lelaki Jepun berjaya menyambut wanita itu.

Wanita: Terima kasih. Anda telah menolong saya.

Lelaki Jepun : Sama-sama tapi awak harus membalas budi saya.

Wanita: Bagaimana?

Wanita: Bermalam dengan saya…

Wanita: Tak guna, aku tak mahu.

Lelaki Jepun: Kalau begitu, tak guna aku menyelamatkan kau.

Lelaki Jepun pun melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50,40 dan 30, tidak ada seorang pun yang dapat menangkapwanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum pun sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata.

Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan awak.

Lelaki Arab : Astaghfirullahalazim..(lalu melepaskan semula wanita itu).

Hehehe…so ape conclusion nyer kat cni yea???hehehe..hanya sebagai suka2 je.,..


No comments:

Post a Comment