I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 11, 2009

pelik? tapi benar...

emm..pelik ke? aku pun tak tahu ,benda ni, pelik atau tidak? ke aku yang pelik?

Pertama kali aku masuk usim,ada seorang budak lelaki tu, dia pandang aku macam berminat je..(hehehe..perasan ke?)aku naik pelik tengok dia..Aku bukanlah gadis cantik tapi kenapa dia selalu pandang aku..

Suatu hari, aku memberanikan diri bertanya dengannya.kenapa?kenapa?kenapa?
Rupa-rupanya, setiap kali dia melihat dan menilai perempuan, pastinya kasut yang menjadi pilihan matanya..emm..pelik.Memang pelik? Setahu aku, lelaki tak sah kalau melihat kecantikan muka terlebih dahulu...Patutlah dia pandang aku..Rupa-rupanya dia suka kat kasut aku..huhu..Selamat tak perasan..

Memang tak dapat aku nafikan, aku memang suka kasut..macam-macam warna aku ada. warna hitam dan putih bukanlah sepasang dua.Al-maklumlah warna asas..Mestilah kene lebih..huhu..
Warna hijau adalah tiga pasang..tapi dua pasang lagi aku tak sempat nak guna.Warna merah yang paling aku suka
Yang aku pelik pula, kenapa setiap kali aku pakai kasut biru,baju biru,'make-up' biru, orang suka pandang dari bawah sampai ke atas.yang peliknya lagi, ada yang naik "teling" kepalanya bila tengok aku..ibaratnya,pusingan 45 darjah....hmm, pelik juga budak usim ni, bukan ke itu fasion namanya..adakah aku pelik? atau mereka yang pelik?
hmmm..memang pelik..

No comments:

Post a Comment